CZ SK EN

KLASIFIKACE PLASTOVÝCH KARET

Způsoby klasifikace plastových karet.

klasifikace plastových karet
  • Diskontní plastové karty

    – tzv. karty slev, které jsou nejrozšířenějším druhem plastových karet. Tím, že motivuje kupující, umožňuje zvýšit množství opakovaných nákupů, přilákat nové kupující, zvýšit objem prodeje, a s minimálními náklady značně zvýšit zisk Vašeho podniku.
  • Pojišťovací plastové karty

    – používají se jako diskontní karty, předpokládající poskytnutí slevy při úhradě pojišťovacích služeb, anebo jako plnocenná náhrada pojistky.
  • Klubové plastové karty

    – slouží jako vizitky pro privilegované členy klubu, kasina, restaurace, baru, fitnes – centra apod.
  • Dárkové plastové karty (dárkové certifikáty)

    – nová služba pro trh poskytovaná obchodními a servisními organizacemi. Umožňuje získat platbu předem za budoucí garantované nákupy či služby, přilákat nové kupující, zvýšit popularitu a reputaci firmy.
  • Identifikační plastové karty

    – provedené ve formě plastových karet slouží jako dokument, osobní doklad, umožňují identifikovat majitele.
  • Magnetické plastové karty

    – plastové karty, ve kterých je nositelem informace magnetický pruh, obsahující zakódovaný záznam údajů o majiteli karty.
  • Vizitní plastové karty

    – plastové karty, obsahující příjmení, jméno, titul majitele karty a způsob spojení s nim. Vzhledem k jejich elegantnosti, originalitě provedení a trvanlivosti mají plastové vizitky nespornou přednost před obyčejnými papírovými.
  • Reklamní plastové karty

    – reklamní prostředek, který má vyhraněný, individuální charakter a předpokládá se, že osloví každého individuálního potenciálního klienta. Plastová reklamní karta nese informaci o Vaši firmě, jeji službách, a je vlastně pozvánkou pro Vašeho kupujícího.
  • Dopravní plastové karty

    – jízdenky na základě plastových karet, které se vyznačují svou praktičností a výhodností. Dopravní karty se používají k úhradě cestovného v metru, na železnici a v dalších oblastech pozemní dopravy.
  • Tankovací plastové karty

    – plastové platební karty, vydávané dodavateli pohonných hmot nebo vlastníky sítě čerpacích stanic. Jsou určeny k bezhotovostní platbě za pohonné hmoty a rovněž zboží a služeb. Tankovací plastové karty jsou hojně využívány na čerpacích stanicích celého světa. Často se setkáváme s diskontními palivovými kartami, které opravňují ke slevám, doplňkovým službám, bonusům.
  • Loterijni plastové karty

    – používá se k provedení loterie, losování aktuálních cen. Jako dárek kupujícímu může tato karta být impulsem k upoutání pozornosti připravované reklamní akce ve Vašem podniku. Loterijní karta představuje standardní scratch – kartu, na které je jedno, zřídka dvě pole s nanesenou informací skryté pod ochrannou vrstvou, která se snadno setře mincí.
  • Smart karta (karta s mikroprocesorem)

    – plastová karta se zabudovaným elektronickým zařízením – mikročipem – umožňujícím uložit, zpracovat a rovněž ochránit před nepovoleným využitím velké množství informací. Díky rozsáhlým možnostem je uplatnění smart-karty možné v libovolné oblasti činnosti. Smart-karty se aktivně využívají jako platební, dopravní (karty pro platbu cestovného v metru), identifikační karty (propustky do podniku) a další.
  • Bezkontaktní smart karty

    – plastové karty, kde je nositelem informace vestavěný čip, obsahující informace o držiteli plastové karty. Všechny údaje, zanesené na plastové kartě se čtou pomocí speciálního zařízení (reader). Čtení informace se provádí pomocí zvláštního číselného kódu vloženého do čípu smart-karty, vysílajícího v rozsahu rádiových vln.
  • Předplatitelské plastové karty

    – plastové karty, vydávané obchodními společnostmi za účelem rychlé úhrady jimi poskytnutých služeb: internetové karty, telefonní karty, karty pohonných hmot (tankovací) a jiné. Informace na těchto kartách jsou uchovávány zpravidla na mikro-čípu, nebo pod stíracím scratch-panelem.
  • Pojišťovací plastové karty

    - pojistky ve formě plastových karet si získaly značnou popularitu u pojišťovacích společností, které se starají o pohodlí svých klientů a o svoje renomé. V této oblasti existuje několik řešení, které se liší způsobem personalizace (nanesení osobních údajů). Personalizaci může na sebe vzít jak pojišťovací společnost, tak i jiná společnost, která se specializuje na polygrafii. Pojistka může být prezentována jak samotnou kartou, tak i spolu s barevnou reklamní skládankou, která rovněž může obsahovat personalizaci – například seznam lékařských ordinací poskytujících služby pro pojišťovnu.

Všechna práva vyhrazena
Publikování nebo šíření jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno.
@ napište nám  ® webdesign  ©  2008 101web.cz