CZ SK EN

SFÉRA POUŽITI PLASTOVÝCH KARET

sféra použití plastových karet

Sféra použití plastových karet se neustále rozšiřuje. Zpočátku se plastové karty používaly pouze v oblasti bankovních služeb, avšak díky vlastnostem se úspěšně integrovaly do mnohých procesů současného světa. Plastové karty se skutečně staly neoddělitelnou součástí civilizace, jako například automobil, nebo společenský oblek.

O diskontních projektech

Zhotovení diskontních plastových karet

Značné množství plastových karet, jako malé výtvory umění se objevují a mizí z našeho života, zpříjemňují ho a dělají nám radost. Kolik máte Vy diskontních karet, nepočítali jste je?

Diskontní karta – to je tvář firmy! Za každou kartičkou se skrývá nelehká práce: přesně představit firemní barvu, pečlivě nanést čárový kód, spolehlivě zakódovat magnetický proužek.

Diskontní karta je Vašim identifikátorem v obchodě. Zpravidla je diskontní karta opatřena zvláštním číslem podle kterého je možné sledovat Vaše nákupy a vést systém jejich načítání. Toto číslo může být natištěno, vylisováno, zakódováno čárovým kódem nebo zapsáno na magnetickém proužku (v závislosti na druhu instalovaného čtecího zařízení v místech prodeje). Často již samotné vlastnictví diskontní karty opravňuje k poskytnutí fixní slevy. V takovémto případě má personalizace plastových karet pouze relativní význam.

Pro fitnes kluby

Návštěvy fitnes klubů se staly populárními.
Plastové karty fitnes klubů s vloženými osobními údaji včetně fotografie, mohou sloužit jako vstupenka. Zpravidla se taktéž vkládá informace o době platnosti plastové karty. Pokud je v klubu uplatněn automatický systém práce s klienty, nanáší se na kartu čárový kód, nebo se informace zapisuje na magnetický proužek. Osobní údaje se nanáší buď sublimační tiskárnou (tisk na povrchu karty), nebo se vylisovávají (embossing), jako na bankovních kartách.

Plastové karty pro kavárny, bary, restaurace

Snad v každé restauraci se dříve nebo později projeví systém loajality, zaměřený na udržení stálých hostů. Existuje několik způsobů jeho realizace. Mohou to být plastové karty se zapsaným identifikačním číslem (na magnetickém proužku nebo pomocí čárového kódu), které je možné využít v obchodním systému restaurace, uplatňujícím práci s diskontními kartami. Klientu může být poskytnuta jak fixní, tak i kumulativní sleva. Plastová karta se vydává zpravidla na omezenou dobu. Na přání je možné diskontní kartu provést jako osobní anebo na ní nanést doplňující informaci.

Dárkové karty

Dárkové plastové karty získaly za posledních několik let široké použití. Jako první je začaly uplatňovat supermarkety, prodávající elektroniku, následované zlatnickými salóny a obchody se sportovním zbožím. V současné době se k nim připojily některé hypermarkety. Způsob jejich využití je jednoduchý. Klient si kupuje oprávnění utratit v obchodě určitou částku a může postoupit toto oprávnění jako dárek svým blízkým, přátelům atd.

Obchod za účelem přilákání kupujících může samostatně rozdávat dárkové karty na menší částku, jako slevu určenou pro následující nákup.


Všechna práva vyhrazena
Publikování nebo šíření jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno.
@ napište nám  ® webdesign  ©  2008 101web.cz